Stadsspeld Culemborg voor Kars Veling

maandag 20 september 2010

Kars Veling is een zeer gewaardeerd en bevlogen natuurbeschermer. Niet alleen bij De Vlinderstichting, ook in zijn woonplaats Culemborg is dat bekend. Burgemeester Roland van Schelven heeft vrijdag een stadsspeld uitgereikt aan 'onze' Kars, die zich jarenlang op een bijzondere wijze heeft ingezet voor de Natuur- en Vogelwacht Culemborg.

Kars Veling heeft zich jarenlang op een bijzondere wijze ingezet voor de Natuur- en Vogelwacht Culemborg.
Vorig jaar trad hij af als voorzitter van deze vereniging, waar hij sinds de oprichting in 1975 lid van was.
Hij kreeg veel waardering voor zijn inzet als initiator en coördinator van het natuuronderzoek bij de NVWC en voor zijn rol bij tellingen en excursies.

Kars, gefeliciteerd!

KarsVeling