Stem op De Vlinderstichting!

donderdag 22 april 2010

De Vlinderstichting heeft zich aangemeld voor de Grote Gift van het 3M Fonds. U kunt ons helpen om een bedrag van € 50.000 in de wacht te slepen door op De Vlinderstichting te stemmen op de website van de Grote Gift.

De Vlinderstichting wil het geld besteden aan een beheeradviseur, die ter plekke advies gaat uitbrengen over vlinder- en libellenvriendelijke maatregelen. Ons projectvoorstel is te zien op de website van de Grote Gift.

U kunt ons extra steunen door een aanbeveling te schrijven. Zo kan iedereen lezen waarom De Vlinderstichting in aanmerking moet komen voor de Grote Gift en maken we nog meer kans!

Nog meer aandacht voor de vlinders in ons land

De winnaar krijgt de gelegenheid om zichzelf onder de aandacht te brengen van het Nederlandse publiek via de communicatiekanalen van ANBO en MAX. De Vlinderstichting wil deze prijs dus graag winnen, zodat er nog meer aandacht komt voor de vlinders in ons land.

[youtube=LbXCHNaiwHw]

Waarom stemmen op De Vlinderstichting?

Titia Wolterbeek, directeur van De Vlinderstichting:

'Wij zijn superblij en vereerd met de nominatie van de ANBO MAX Goede Doelen prijs. We stellen de steun voor ons werk zeer op prijs. De Vlinderstichting werkt al meer dan 30 jaar aan de bescherming van vlinders. En dat is hard nodig! De laatste 50 jaar zijn er al 20 soorten uit ons land verdwenen.
Als De Vlinderstichting de ANBO MAX Goede Doelen Prijs wint, komt dit ten goede aan de vlinders. Want als er meer aandacht voor vlinders komt, kan De Vlinderstichting ze nog beter beschermen. Niet alleen voor ons, maar ook voor de generaties na ons.'

Stem op De Vlinderstichting!

Helpt u mee om in heel Nederland aandacht voor vlinders te vragen? Vindt u dat de achteruitgang van vlinders in ons land moet worden gestopt? Stem dan op De Vlinderstichting als Goede Doel van het jaar!