Tuinvlindertelling: vlinder mee op 1 en 2 augustus!

maandag 20 juli 2015

Om erachter te komen hoe het met de vlinders in de tuin gaat, houdt De Vlinderstichting op 1 en 2 augustus weer de jaarlijkse tuintelling. Lodewijk Hoekstra, ambassadeur van De Vlinderstichting, opent de telling in de vrolijkste vlindertuin van Nederland. Dankzij de tellingen krijgt De Vlinderstichting een goed beeld van de natuur in stad en dorp. Ontdek wat er allemaal rondvliegt in je tuin.

Of je tuin nu groot of klein is, het tellen hoeft niet meer dan een kwartier in beslag te nemen.

Lodewijk Hoekstra in jouw tuin?

De officiële opening van de tuinvlindertelling wordt verricht door Lodewijk Hoekstra, ambassadeur van De Vlinderstichting en bekend van programma's als Eigen huis & Tuin en Greenkids. De precieze plaats is nog niet bekend: het gebeurt bij de winnaar van de verkiezing van de vrolijkste vlindertuin. Kijk voor de informatie over de verkiezing op Vlindermee.

LodewijkHoekstra Tuinvlindertelling Vlindertuin