WeidebeekjufferElzenuilMoerasparelmoervlinderBoomblauwtje

Winkel - Kinderboeken

U kunt onderstaande artikelen bestellen door het verschuldigde bedrag over te maken op rekeningnummer NL70INGB0005134425 t.n.v. De Vlinderstichting te Wageningen, onder vermelding van het bestelnummer. Vergeet niet uw volledige adres te vermelden! De prijzen van De Vlinderstichting zijn inclusief verzendkosten.

Vlinder & slak

Een vrolijk omkeer- en ontmoetboek over vlindervleugels en slakkenkracht. Twee verhalen in één boek! Het inspireert kinderen elkaar te begrijpen en te helpen, tot rust te komen bij zichzelf, en hun hart te volgen. Lees het verhaal van Vlinder in 'Vlinder vindt een huis' en van Slak in 'Slak krijgt vleugels'. In het midden van het boek ontmoeten de verhalen elkaar...

Bestelnummer: 0093
Prijs: € 16,95

Het Vlinderstickerboek

Een interactief doe-boek over vlinders, met 100 stickers van vlinders en rupsen. Inclusief herbruikbare stickers, puzzels en spelletjes. Een leuke introductie voor kinderen om meer te weten te komen over vlinders. Met afbeeldingen van echte vlinders.

Bestelnummer 300
Prijs € 11,49

ACTIE
BIJ AANKOOP VAN HET VLINDERSTICKERBOEK ONTVANG JE EEN SPREEKBEURTPAKKET VOOR MAAR € 2,00!
Samen: € 13,49
Vlinderstickerboek met spreekbeurtpakket bestelnr. 299

Dromen van de zon

Het aloude verhaal van de rups die vlinder wordt, in een een sprookjesachtige setting. Het speelt door alle seizoenen heen. Een mooie verbeelding van het bijzondere leven van een vlinder.

Prijs: € 5,- + € 1,50 verzendkosten
Te bestellen bij Uitgeverij Aan de Tijd