WeidebeekjufferElzenuilMoerasparelmoervlinderBoomblauwtje

Winkel - Creatief - kleurboek & vilt

U kunt onderstaande artikel bestellen door het verschuldigde bedrag over te maken op rekeningnummer NL70INGB0005134425 t.n.v. De Vlinderstichting te Wageningen, onder vermelding van het bestelnummer. Vergeet niet uw volledige adres te vermelden! De prijzen van De Vlinderstichting zijn inclusief verzendkosten.

Landleven kleurboek voor volwassenen

Uitdagende kleurplaten met vlinders, vogels en bloemen, dat is kleuren voor volwassenen in de sfeer van Landleven.
kleurboekEven ontsnappen aan de waan van de dag, kleuren is een vorm van ontspannen en creatief bezig zijn.
U kunt de kleurplaten ook als ansichtkaart gebruiken zodat u iemand kunt verrassen met een leuk berichtje!
Het kleurboek bevat meer dan 30 kleurplaten. Ook erg leuk om cadeau te geven!

Prijs: € 9,95
Bestelnummer: 0092

Grote vuurvlinder

Zelf een grote vuurvlinder maken is niet moeilijk met dit viltpakket. Alle materialen die je nodig hebt, zitten erbij, plus een duidelijke handleiding.

Een andere vlinder maken? Bij Atelier Lindelicht zijn ook pakketjes van andere vlinders verkrijgbaar.

Prijs € 7.50; bestelnr. 0088

Laatste wijziging: 7 maart 2016