WeidebeekjufferElzenuilMoerasparelmoervlinderBoomblauwtje

Winkel - DVD's

U kunt het artikel bestellen door het verschuldigde bedrag over te maken op rekeningnummer NL70INGB0005134425 t.n.v. De Vlinderstichting te Wageningen, onder vermelding van het bestelnummer.
Vergeet niet uw volledige adres te vermelden! De prijzen van De Vlinderstichting zijn inclusief verzendkosten.

Dagvlinders in Nederland en Vlaanderen

Ruim vijf jaar is Annette van Berkel op pad geweest om alle vlinders in Nederland en Vlaanderen in hun leefomgeving op film te zetten. Alle aspecten komen aan de orde, waaronder de gedaanteverwisseling of metamorfose. Daarnaast zijn er films over vier belangrijke landschappen (bos, heide en venen, grasland en de duinen) met de vlinders die zich daar thuis voelen. Via het menu kunt u alle dagvlinders van Nederland en Vlaanderen ook apart bekijken.
Het commentaar bij de films is ingesproken door Boudewijn de Groot en Eva Zeijlstra.

Prijs: € 13,00; bestelnummer 0603
Voor donateurs: € 10,-; bestelnummer 0602

Dvd 'Wij Vlinders Eisen'

Educatieve dvd voor scholen, natuur- en milieucentra en andere geïnteresseerden. Het eerste deel 'Vlinders kweken'is bedoeld als voorbereiding op een vlinderproject met echte vlinders op school. In 'Van ei tot vlinder' kun je zien hoe vlinders zich ontwikkelen. Het laatste deel 'Hoe leven vlinders?' behandelt de eisen die vlinders stellen aan hun omgeving en de redenen waarom vlinders niet overal kunnen leven.
Geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.

Te bestellen bij De Vlinderstichting
Prijs: € 10. Bestelnummer 0604.

Laatste wijziging: 22 juni 2015