Landelijke dag 2023

Veertig jaar vlinderbescherming

Op zaterdag 4 maart is onze jaarlijkse Landelijke Dag. Dé ontmoetingsdag voor donateurs van De Vlinderstichting en iedereen die van vlinders (en libellen) houdt. De dag wordt gehouden in de Junushoff in Wageningen en zal ook online te volgen zijn.

2023 wordt een feestjaar: De Vlinderstichting bestaat dan veertig jaar. Dat betekent dat we al veertig jaar vlinders beschermen. Vaak met succes, maar soms ook met frustratie. Diverse presentaties zullen dan ook in het teken hiervan staan. Het wordt weer op een dag vol boeiende sprekers en mooie beelden. Bekijk het programma

Uiteraard zijn er naast de presentaties ook mooie films te zien en kunt u informatie en mooie spulletjes vinden op de informatiemarkt.

De toegang is gratis, maar u moet zich wel even aanmelden als u naar Wageningen wil komen, want vol is vol. Wij hopen velen van u (weer) te ontmoeten op 4 maart 2023!

Aanmelding

Geef aan of u naar Wageningen komt of online meekijkt, en vul uw naam en e-mailadres in.

Achtergrond en interesse

We vinden het leuk als u deze vragen ook beantwoordt.

Bijvoorbeeld: lid van een werkgroep, monitoringroute, waarnemer

Meerdere antwoorden mogelijk.

Fysiek én online

Uiteraard hopen wij mét u dat in maart 2023 de Landelijke Dag ook echt in Wageningen gehouden kan worden met een volle zaal. Mocht dat niet het geval zijn, dan gaat de Landelijke Dag online natuurlijk altijd door! Als u om welke reden ook niet naar Wageningen kan of wil komen, kunt u de dag sowieso online volgen.