Fotowedstrijd insecten via Instragram

donderdag 1 april 2021

Het Wereld NatuurFonds organiseert een fotowedstrijd 'Mijn mooiste insectenfoto' op Instagram. Iedereen kan meedoen en er zijn leuke prijzen te winnen. Inzenden kan tussen 1 april en 1 juni.

Vlinders, bijen, kevers of libellen zijn niet alleen fascinerend om te bekijken. Zij zijn ook erg belangrijk voor mens en natuur, bijvoorbeeld als bestuivers of producenten van honing. En als voedselbronnen voor een heleboel andere dieren. We kunnen hen dus niet missen!

Fotowedstrijd op Instagram

Upload jouw mooiste insectenfoto op Instagram met de hashtag #wwffotowedstrijd en vermeld waar in Nederland jouw foto gemaakt is.

Uit alle inzendingen tussen 1 april en 1 juni 2021 worden 3 winnaars gekozen die op 20 juni op Instagram bekend gemaakt worden.

Prijzen

1e prijs: 1x Insectenhotel Elba (Vivara) en 1x boek “Insectenrijk” van schrijver Aglaia Bouma en uitgeverij Atlas Contact

2e prijs: 1x Vlinder- en bijenhotel (Vivara) en 1x 3D hert kever (studio ROOF)

3e prijs: 1x 3D hert kever (studio ROOF)