Samenwerkingsconvenant Floriade 2012 ondertekend

zaterdag 28 januari 2012

Zaterdag 28 januari is het samenwerkingsconvenant Floriade ondertekend. Ook De Vlinderstichting is onderdeel van deze samenwerking. De Vlinderstichting gaat niet alleen naar de Floriade, we werken samen met verschillende groene partners: Vivara, IVN Nederland, Vogelbescherming, RAVON, Egelbescherming Nederland en Eekhoornopvang.

De Floriade is de Wereld Tuinbouw Expo die eens in de tien jaar in Nederland plaatsvindt. Van 5 april t/m 7 oktober 2012 wordt de zesde editie van de Floriade georganiseerd in Venlo. Dankzij onze samenwerkingspartner Vivara Natuurbeschermingsproducten kan De Vlinderstichting aan de Floriade 2012 participeren.

Vivara heeft samen met IVN Nederland in 2011 een kavel ingericht vlak bij de hoofdingang en goed te zien vanuit de kabelbaan, met als thema ‘Through animal eyes’. Er is een deel ingericht als vlindertuin en De Vlinderstichting presenteert zich hier ook en werkt mee aan de materialen die er worden verstrekt.
Kijk voor meer informatie over de Floriade op www.floriade.nl.

2012 Floriade Venlo Vivara