Vazenveiling op Retail Experience levert ruim € 11.000 op

woensdag 15 februari 2017

Een veiling op de beurs Tuinzaken Retail Experience leverde het fantastische bedrag op van € 11.250,- voor De Vlinderstichting

Speciaal voor de beurs Tuinzaken Retail Experience, een vakbeurs voor tuincentra, heeft een aantal kunstenaars tien grote potten van Artstone op unieke wijze beschilderd. Tijdens het feestelijke gala voorafgaand aan de beurs zijn de potten geveild. Dat leverde het fantastische bedrag op van € 11.250,-. De opbrengst is in zijn geheel ten goede gekomen aan De Vlinderstichting.

De Vlinderstichting is heel erg blij met het hoge bedrag dat de veiling heeft opgeleverd en wij danken alle gulle bieders dan ook hartelijk. We gaan het geld gebruiken om meer mensen te stimuleren hun tuin vlindervriendelijk in te richten. Daarbij werken we onder de noemer ‘Levende tuin’ samen met onder andere Tuinbranche Nederland, een van de organisatoren van de beurs. Komende dagen staan wij op Tuinidee in de Brabanthallen in Den Bosch, ook om bezoekers te informeren over wat zij in hun eigen tuin kunnen doen.

Titia Wolterbeek, directeur van De Vlinderstichting, ontving de cheque uit handen van Tjeerd Posthumus (organisator van de vakbeurs), Ineke ter Steege van Ter Steege, die de vazen ter beschikking heeft gesteld, Marcel Koene (de veilingmeester) en Brenda Horstra van Tuinbranche Nederland, die ons als goed doel heeft ingebracht.

tuinbeurs Tuinbranche tuinieren veiling