Word jij Groene Trainee bij De Vlinderstichting?

donderdag 9 september 2021

Het Groen Traineeship is een organisatie, opgezet om jonge mensen tussen de 16 en 27 jaar de kans te geven hun duurzame doelen om te zetten in daden. Op 28 september start een nieuwe lichting Groene Trainees. Doe jij mee?

In het Traineeship bij De Vlinderstichting gaan we de natuurvriendelijkheid van woonwijken verbeteren. En daarvoor zijn wij op zoek naar jou! Voor dit project mag je echt ‘de wijk in’. Je wordt begeleid door De Vlinderstichting en het Netwerk Gemeenten voor Duurzame Ontwikkeling (GDO)

Iets voor jou? Lees dan de uitgebreide informatie!

Meer lezen en aanmelden

We zoeken naar enthousiaste verbinders. Jongeren die het leuk vinden om de wijk in te gaan, met mensen te praten, hen te verbinden en te inspireren. Creatieve mensen die het leuk vinden om nieuwe acties te bedenken en mensen op lokaal niveau te verbinden met natuur en met elkaar.

Over Groen Traineeship

Het Groen Traineeship is een organisatie opgezet om jonge mensen tussen de 16 en 27 jaar de kans te geven hun duurzame doelen om te zetten in daden. Door een toegankelijk en divers netwerk van jonge mensen te verbinden met groene organisaties geven we nieuwe energie aan de verandering naar een echt leefbare planeet.

Groene organisaties waarmee wordt samengewerkt zijn bijvoorbeeld IVN Natuureducatie, VBNE, LandschappenNL, Milieudefensie, SoortenNL, Natuurmonumenten, GDO, The Rock Group, FAWAKA Nederland en NIVON / NIVON JONG.

Meer lezen en aanmelden

GroenTraineeship Vlinderstraten