Vlindervertegenwoordiger omgeving Amstelveen gezocht

vrijdag 11 mei 2012

We zijn op zoek naar vlinder- en libellenliefhebbers die de Vlinderstichting willen vertegenwoordigen in de regio Amstelveen. Tot nu toe was daar een enthousiaste medewerker, maar deze gaat ons land verlaten. Hij wil wel graag zijn opvolger inwerken. Dus geef door als u interesse hebt.

Al meer dan tien jaar heeft Onno Stark De Vlinderstichting vertegenwoordigd in Amstelveen en omgeving. Hij ging naar markten en bijeenkomsten toe en gaf informatie over vlinders en vlinderbescherming. Hij gebruikte daarvoor materiaal van De Vlinderstichting, maar heeft ook zelf presentatiematerialen gemaakt, waaronder een vlinderquiz op een whiteboard (met magneten) en geplastificeerde posters: prachtig materiaal. Ook liep hij een monitoringroute in het heempark de Braak. Onno gaat echter ons land verlaten, maar het zou jammer zijn als daarmee ook zijn activiteiten zouden vervallen. Daarom hier een oproep aan vlinderliefhebbers in deze regio (Amstelveen, Amstelland-Ronde Venen). Wie wil De Vlinderstichting af en toe vertegenwoordigen of wellicht de vlinderroute overnemen? U kunt verzekerd zijn van de prima materialen van Onno en mogelijke aanvullingen vanuit De Vlinderstichting. We willen op deze plek Onno Stark heel hartelijk danken voor al zijn activiteiten en wensen hem erg veel geluk in Zuid-Amerika. Interesse? Mail ons!