Dag voor Brabantse natuurvrijwilligers

dinsdag 9 mei 2017

Kom je ook naar de Vrijwilligersdag Natuur Noord-Brabant, op zaterdag 20 mei 2017 in Etten-Leur? Je kunt je nu aanmelden!

Vrijwilligers die zich in Noord-Brabant inzetten voor monitoring, bescherming en kleinschalig beheer van natuurgebieden worden uitgenodigd voor een gezellige en leerzame dag. Ook als je interesse hebt om vrijwilliger te worden, ben je van harte welkom – dit is een uitgelezen kans om kennis te maken met alle terreinbeheerders en soortenorganisaties!
Er is een actief programma met excursies, workshops, lezingen en films om meer kennis van de Brabantse biodiversiteit en natuurbeheer op te doen.
Gedeputeerde Johan van den Hout zal de dag openen.

Informatie en aanmelden

Let op: Deelname is gratis maar aanmelden via het online aanmeldformulier is verplicht. Per persoon moet het formulier worden ingevuld; je kunt dus niet op één formulier een werkgroep aanmelden. Er is plaats voor maximaal 150 bezoekers, dus meld je snel aan!
Stuur deze uitnodiging gerust door naar andere geïnteresseerden!

De Vrijwilligersdag 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage van de Provincie Noord-Brabant.

vrijwilligers