Stem voor 1 november op De Vlinderstichting!

dinsdag 26 oktober 2010

Op 6 oktober vroegen wij u te stemmen op De Vlinderstichting voor de Grote Gift van het 3M Fonds. Velen van u hebben dat gedaan, want De Vlinderstichting is inmiddels terug in de top 5! Maar we willen natuurlijk door naar de eerste plaats.
Heb u nog niet gestemd, doe dat dan alsnog vóór 1 november en help ons de prijs van € 50.000 in de wacht te slepen.

Wat willen we met het geld doen? We krijgen erg veel vragen uit het land van mensen die goede ideeën hebben, beheerders die een soort willen bevorderen en van gemeenten die iets voor vlinders willen betekenen. Maar omdat onze medewerkers allemaal aan projecten werken kunnen we lang niet op al die verzoeken ingaan. Met hulp van deze gift van het 3M Fonds, kunnen we deze goede initiatieven actief gaan ondersteunen en zorgen dat de vlinders en libellen er daadwerkelijk beter van worden. Maar… dan moeten we wel bovenaan eindigen. U kunt ons steunen door voor ons te stemmen en ook door een aanbeveling te schrijven. Zo kunt U ons helpen aan een beheeradviseur, die ter plekke advies gaat uitbrengen over vlinder- en libellenvriendelijke maatregelen. Ons projectvoorstel is te zien op de website van de Grote Gift.

U kunt ons helpen om een bedrag van € 50.000 in de wacht te slepen door op De Vlinderstichting te stemmen op de website van de Grote Gift. Stem nu!

Het doel van het 3M Fonds is het stimuleren van initiatieven en ondersteunen van niet-commerciële organisaties die een positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving. De Grote Gift bestaat uit een eenmalige gift van € 50.000 aan een organisatie in Nederland. Aanmeldingen die voldoen aan de gestelde criteria krijgen een nominatie op de website en dingen zo mee naar de € 50.000.