Vrijkaarten voor De Tuinbeurs

donderdag 2 februari 2012

Inspiratie en ideeën opdoen voor (in) uw tuin, leuke planten of accessoires kopen, advies op maat nodig? Kom dan op 10, 11 of 12 februari 2012 naar de Veemarkthallen te Utrecht voor de zevende editie van Dé Tuinbeurs Utrecht. Ook De Vlinderstichting is aanwezig op deze beurs en geeft 20 vrijkaarten weg.

De Tuinbeurs wordt dit jaar voor de zevende maal georganiseerd. De Vlinderstichting zal aanwezig zijn om informatie te geven over vlinders en libellen in de tuin. Wat hebben ze nodig, welke planten zijn geschikt en hoe kan je ze nog meer helpen?

Win vrijkaarten!

De Vlinderstichting stelt 20 vrijkaarten ter beschikking voor De Tuinbeurs. Wilt u de beurs gratis bezoeken? Stuur ons dan een mailtje met uw adresgegevens. De eerste inzenders ontvangen hun vrijkaarten zo snel mogelijk per post. Maximaal 2 kaarten per inzending.

Als bezoeker van Dé Tuinbeurs maakt u daarnaast kans op een waardebon van € 750,- te besteden bij de deelnemende bedrijven. Download de bon op www.detuinbeurs.nl.

Parkeren is gratis en de Veemarkthal is tevens per openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Kijk voor meer informatie op www.detuinbeurs.nl.