Vlinderstichting weer gegroeid

maandag 20 december 2010

Aan het einde van elk jaar wordt door het radio programma Vroege Vogels de balans opgemaakt van de leden- en donateuraantallen van groene organisaties in Nederland. Dit jaar is de totale aanhang verminderd vergeleken met 2009, maar De Vlinderstichting is weer gegroeid.

Het aantal donateurs van De Vlinderstichting nadert nu de 6000. De afgelopen jaren zien we nog steeds een toenemend aantal en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Hoe meer ondersteuners De Vlinderstichting heeft hoe beter we onze boodschap: vlinders en libellen horen hier thuis en hebben bescherming nodig, kunnen uitdragen. We bedanken al onze donateurs voor het vertrouwen en hopen dat we ook de komende tijd nog veel nieuwe vlinder- en libellenliefhebbers mogen verwelkomen.