Basiscursus Kleurkeur

Kleurkeur Basiscursus

Wat houdt de Basiscursus in?

In één dag tijd wordt u vakkundig door de theorie en praktijk van ecologisch bermbeheer geleid. Inclusief een uniek handboek met alle theorie! De cursus wordt afgesloten met een examen. Na succesvolle examinering ontvangt u een certificaat met een geldigheid van vijf jaar. Dit certificaat dient u te kunnen tonen bij werkzaamheden volgens Kleurkeur.

Voor wie?

De Basiscursus Kleurkeur is gericht op uitvoerenden van beheer, opdrachtgevers en hun directe leidinggevenden.

Wat leer je tijdens deze cursus?

• Hoe pak je ecologisch bermbeheer aan?
  • Waar moet je op letten als je op de trekker zit?
  • Wat zijn bewezen effectieve maatregelen om in te zetten?

Wat zijn de kosten?

De kosten van de basiscursus zijn €295,- (excl. BTW). Na het invullen van onderstaand formulier kunt u direct verder naar de betaling.

Deelnamevoorwaarden

Wij vragen u bij opgave voor de cursus de deelnamevoorwaarden te lezen en ermee akkoord te gaan.

Zodra het maximum aantal deelnemers is bereikt werken wij met een wachtlijst.

Aanmelden Kleurkeur Basiscursus

Op dit moment zijn alle geplande basiscursussen helaas vol. Wij zijn nieuwe cursusdata aan het plannen voor 2022. Deze zullen medio december hier bekend gemaakt worden.

Mijn gegevens

Deelnamevoorwaarden

De deelnamevoorwaarden kunt u hierboven vinden onder het kopje Deelnamevoorwaarden.

Datum

Helaas zitten op dit moment alle geplande basiscursussen vol. Medio december worden er nieuwe data bekend gemaakt.

Lunch

Eventuele bijzonderheden voor de lunch (zoals allergieën)

Examen

Deze optie is alleen van toepassing op de fysieke cursus. Voor de online cursus ontvangt u tijdens de cursus informatie over het afnemen van het examen.

Adresgegevens

Uw adresgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het diploma en worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld!