Cursusleiders

Anthonie Stip

Anthonie is een enthousiaste ambassadeur voor natuur, biodiversiteit en duurzaamheid. Hij is afgestudeerd op wilde bijen in het agrarisch gebied en sinds 2014 werkzaam voor De Vlinderstichting. Ook is hij een van de initiatiefnemers van Kleurkeur. Anthonie verbindt mensen met natuur en is gepassioneerd pleitbezorger voor natuurinclusieve landbouw.

Manon Wieringa

Manon heeft in haar mijn loopbaan op allerlei vlakken trainingen en workshops gegeven. Vanaf 1 augustus 2020 gaat zij deel uitmaken van het Kleurkeur-team van De Vlinderstichting en cursussen Kleurkeur verzorgen. Een boeiend onderwerp waarin veel te leren, uit te wisselen en te ontwikkelen valt.

Albert Vliegenthart

Albert is allrounder en ecoloog. Binnen De Vlinderstichting is hij bij heel veel projecten betrokken zals Infranatuur en Onder het Maaiveld. Ook is hij een van de initiatiefnemers van Kleurkeur. Daarnaast geeft hij lezingen en workshops, is dagvoorzitter van diverse symposia en begeleidt hij studenten bij hun afstudeeronderzoek.

Kars Veling

Kars is allrounder en ecoloog. Hij werkt al sinds de beginjaren bij De Vlinderstichting en is in de loop der tijd bij heel veel projecten betrokken geweest. Als persvoorlichter treedt hij regelmatig naar buiten als het gezicht van De Vlinderstichting. Daarnaast geeft hij veel lezingen en workshops, is dagvoorzitter diverse symposia en begeleidt hij studenten bij hun afstudeeronderzoek. Kars is ook actief op sociale media, met name op Twitter.