Koolwitjes bestellen

Lees alle stappen zorgvuldig door voordat u uw bestelling plaatst.

NB: Ontvangt u binnen een kwartier na het plaatsen van uw bestelling geen bevestigingsmail, neem dan contact op met onze medewerksters: tel. 0317 467346.

Kosten

Het pakket levend materiaal met 20 eitjes, 10 rupsen en 5 poppen kost € 27.50 (inclusief btw). Het levend materiaal wordt los van eventuele andere bestellingen verzonden. Voor de betaling wordt een factuur gestuurd naar het opgegeven factuuradres. Indien het factuuradres gelijk is aan het afleveradres ontvangt u een factuur ingesloten bij het pakket levend materiaal.

Verzend- en administratiekosten Nederland

1 t/m 3 pakketjes:
€ 4,60 (prijswijzigingen PostNL voorbehouden). Deze worden als brief verzonden. Indien geen brievenbus aanwezig, geef dan het postbusnummer door!

4 of meer pakketjes:
€ 9,20 (prijswijzigingen PostNL voorbehouden). Deze worden in een doos verzonden die niet door de brievenbus kan. Het pakket moet dus worden aangenomen of naar een postbus worden verzonden.

Verzend- en administratiekosten België

1 pakketje: € 4,60 (prijswijzigingen PostNL voorbehouden). Deze worden als brief verzonden.

2 t/m 3 pakketjes: € 9,20 (prijswijzigingen PostNL voorbehouden). Deze worden als brief verzonden.

Datum kiezen

Bepaal wanneer u het vlinderproject wilt starten. De hele cyclus van eitje naar vlinder duurt ongeveer 4 weken. Houdt dus rekening met vakanties bij het plannen van het project. Let er ook op dat de voorraad beperkt is en dat u op tijd moet reserveren.

In het bestelscherm doet u een bestelling voor de dag dat u een pakketje wil ontvangen.

Voor een levering binnen Nederland kunt u kiezen tussen een dinsdag of een donderdag. Het pakketje komt dan op die dag in een enveloppe in de brievenbus, of wordt aangetekend afgeleverd. Indien er geen brievenbus aanwezig is denk er dan aan een postbusnummer te vermelden.

Voor een levering in België kunt u alleen voor een donderdag bestellen.(zie bestelkalender) Het pakket komt dan op die dag aan in een enveloppe in de brievenbus.

Soms gebeurt het dat pakketjes vertraging oplopen bij de post. Als u twee dagen na de leverdatum van het levend materiaal nog niets heeft ontvangen, neemt u dan contact op met ons.

Kosteloos annuleren

Opzegtermijn bij minder dan 50 pakketten

1 maand voor de leverdatum

Opzegtermijn bij 50 of meer pakketten

2 maanden voor de leverdatum

Annuleert u later dan bovenstaande opzegtermijnen, dan worden de pakketkosten bij u in rekening gebracht.

Garantie

Het levend materiaal wordt door De Vlinderstichting zorgvuldig verzorgd en geselecteerd. Toch kan het gebeuren dat eitjes niet uitkomen of een rups of pop de levering niet overleeft. Dat is normaal; ook in de natuur overleven ze niet allemaal. Mocht het zo zijn, dat er ondanks uw en onze goede zorgen extreem veel dieren doodgaan, neemt u dan contact op met De Vlinderstichting. Wij kunnen in het uiterste geval proberen u zo spoedig mogelijk te voorzien van nieuw materiaal. Helaas kunnen wij geen geld teruggeven, omdat de kosten voor het kweken al gemaakt zijn en wij die zo laag mogelijk proberen te houden.

Bestelformulier

Ga naar het bestelformulier om nu één of meerdere pakket(ten) met eitjes, rupsen en poppen te bestellen.

Nogmaals: de koolwitjes hebben direct bij aankomst verzorging nodig! Dus bestel geen pakketjes op een dag dat u niet aanwezig bent.

Koolwitjes in de klas