Winactie | Koolwitjes in de klas

Win een koolwitjespakket voor in de klas!

Echte vlinders in de klas? Dat kan met het kweekpakket van De Vlinderstichting. Je ontvangt een pakket met eitjes, rupsen en poppen van het groot koolwitje. Deze kun je in de klas opkweken tot vlinders. Leuk om te doen en onvergetelijk voor de kinderen!

"Leuk om ze vrij te laten met de kinderen, al die gezichtjes vol verwondering als de vlinders wegvliegen."

Vanwege ons jubileumjaar geven we 3 pakketjes cadeau aan scholen in Nederland! Wil jij kans maken op een kweekpakket? Vul onderstaande gegevens in en laat ons weten waarom jouw klas moet winnen. Wie weet hebben jullie dan begin juni rupsen en poppen van vlinders in de klas!

Je kunt deelnemen tot en met zondag 16 april 2023.
Op maandag 17 april 2023 ontvangen de winnaars persoonlijk bericht. De 3 pakketjes worden begin juni per post verstuurd.

Lees meer over Koolwitjes in de klas (onder andere hoe je ze moet verzorgen).

ps. Wel goed om vooraf aan de juf of meester te vragen of een vlinderkweekpakketje welkom is in de klas!

- DEZE ACTIE IS INMIDDELS AFGELOPEN -
Bedankt voor deelname. Niet gewonnen? De pakketjes zijn nog t/m september 2023 te bestellen via onze website. Op = op. In 2024 kun je weer bestellen vanaf maart 2024.

De Vlinderstichting verwerkt je gegevens om je deelname aan de winactie voor het koolwitjespakket te bevestigen en als je wint het pakket toe te kunnen sturen. Heb je hier vragen over, stuur dan een mail naar jubileum@vlinderstichting.nl.
De Vlinderstichting stelt op maandag 17 april 2023 de winnaars persoonlijk op de hoogte van de uitslag van de winactie. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.