Teken met korting in voor onze nieuwe boeken

maandag 13 maart 2023

In het kader van het 40-jarig bestaan van De Vlinderstichting verschijnen er twee nieuwe boeken: een wandelgids door vlinder- en libellenrijke gebieden en een vlindergedichtenbundel.

Je zou een vlinder moeten zijn

De vlindergedichtenbundel Je zou een vlinder moeten zijn bevat 24 vlindergedichten van bekende Nederlandse literatoren. Het 25e gedicht is het gedicht van de winnaar van de door De Vlinderstichting uitgeschreven gedichtenwedstrijd. winkelprijs € 12.50, voorintekenprijs € 8.

Meer lezen

Op zoek naar vlinders en libellen

Op zoek naar vlinders en libellen neemt je mee naar mooie vlinder- en libellengebieden in Nederland. Van de duinen in het westen tot de veengebieden in het oosten en van de Sint-Pietersberg in Zuid-Limburg tot het Lauwersmeer in het noorden: alle provincies komen aan bod.

Voorintekenprijs t/m 31 mei 2023 € 18,-. Winkelprijs € 21,95.

Meer lezen

2023 Boeken Gedichtenwedstrijd Libellen vlinders wandelen