Uitslag Vlinderstichting fotowedstrijd

maandag 27 oktober 2008

In het kader van het 25 jarig bestaan van De Vlinderstichting is er een fotowedstrijd georganiseerd. Er waren zo’n 1500 inzendingen door meer dan 250 fotografen. De jury, bestaande uit Henkjan Kievit (Voorzitter Internationale Federatie van natuurfotografen), Danny Ellinger (Directeur Foto Natura) en Kees Loogman (Hoofdredacteur maandblad Grasduinen) heeft na lang beraadslagen de knoop doorgehakt.

Klik hier om de foto's te bekijken. Op zaterdag 25 oktober zijn de bekroonde foto’s bekend gemaakt. Tevens werd een tentoonstelling van deze foto’s geopend de bibliotheek van Wageningen, waar ze de komende weken nog te zien zijn.

Alle winnende foto's en eervolle vermeldingen zijn tot 30 november te zien in de bibliotheek van Wageningen. Later zullen ze op andere plekken in Nederland worden tentoongesteld.

Hier vindt u de foto's die niet door de laatste selctie zijn gekomen, maar zeker het bekijken waard zijn!