Nieuwjaarswens voor Tweede Kamer: #mijnnatuurblijft

woensdag 8 januari 2020

De leden van de Tweede Kamer vinden bij terugkomst van hun reces een mooie nieuwjaarswens in hun postbakje. De wens is afgedrukt bij de prachtige natuurfoto's bij tweets die afgelopen maanden in het kader van #mijnnatuurblijft zijn verzonden

Mijn Natuur Blijft, ook in 2020! Dat is de boodschap die we meegeven aan de leden van de Tweede Kamer.

We hebben natuur nodig: voor een mooie en gezonde leefomgeving, om even lekker te ontspannen en om van haar schoonheid te genieten. Natuur die tegen een stootje kan en unieke planten en dieren een thuis biedt. In 2019 werden bijna 50.000 foto’s gedeeld met #mijnnatuurblijft. In 2020 gaan we gewoon door. Omdat het hard nodig is. En omdat natuur inspireert.

Kijk voor meer informatie op de website van #mijnnatuurblijft

De nieuwjaarsactie is mede mogelijk gemaakt door Fotofabriek.

mijnnatuurblijft TweedeKamer