Verloting ten bate van De Vlinderstichting

donderdag 1 oktober 2020

‘Dierbaar dier’ is een tentoonstelling waarmee Fiona Zondervan in 2019 in Appingedam haar 30-jarig jubileum als dierkunstenaar vierde. De tentoonstelling gaat nu op reis en is nu te zien in Amsterdam. En er is een verloting ten bate van De Vlinderstichting aan verbonden!

Dieren zijn al dertig jaar de drijfveer van Fiona Zondervan:

"Het dier en zijn lot raken mij diep. Door beelden van dieren te maken geef ik het dier een gezicht. Daarmee wil ik laten zien hoe bijzonder ze zijn. De urgentie om dat te beseffen is groot. Ik hoop met mijn beelden bij te dragen aan een groter bewustzijn."

Verloting voor De Vlinderstichting

Speciaal voor deze expositie is er door iedere kunstenaar een kunstwerk gemaakt om te verloten.
In de Kans-op-Kunst-loterij kunt u een kunstwerk naar keuze winnen ter waarde van honderd euro. De helft van de opbrengst gaat naar een dierbaar dier doel. Dit keer is dat de Vlinderstichting.

Meer informatie

De expositie is geopend vanaf 16 oktober tot 1 november 2020. Naast werken van Fiona Zondervan zijn ook werken van andere kunstenaars te zien.

Kijk voor meer informatie, openingstijden en corona-maatregelen op de website van Dierbaardier in Beeld.

DierbaarDier FionaZondervan Verloting