Albert Vliegenthart ontvangt Groene Appel als beste spreker NEVAP

woensdag 23 mei 2018

Albert Vliegenthart is door de leden van het Nederlands Vastgoedexploitatie Platform uitgeroepen tot beste spreker van het jaar. Hij ontving daarvoor een Groene Appel uit handen van Ilja Werkhoven, directeur van NEVAP.

Op 17 mei 2018 reikte NEVAP (Nederlands Vastgoedexploitatie Platform) voor het tweede jaar Groene Appels uit aan personen en locaties, die volgens de leden van het Platform als beste presteerden.

Boeiend, verrassend en inspirerend

Wie ooit een lezing van Albert Vliegenthart heeft meegemaakt wist het al: hij weet zijn gehoor te boeien, te verrassen en te inspireren. Dat gebeurde ook tijdens een NEVAP Event over investeren in groen: 'Gebouw&Gebied, wij gaan het samen doen!' Tijdens de presentatie ‘Biodiversiteit, natuurlijk ook in uw bedrijf!’ gaf hij de aanwezigen concrete handvatten mee om deze doelstelling vorm te geven. Dat dat zeer gewaardeerd werd door de aanwezigen, blijkt uit het feit dat hij uitgeroepen werd tot beste spreker van de NEVAP in 2017.

Naast de onderscheiding voor de beste spreker werden ook Groene Appels uitgereikt aan Restaurant en Brasserie SED en catering ISS (Beste Foodconcept), KNVB Campus (Beste Locatie), Johan Smit (Beste Vrijwilliger) en Joanne Boonstra (Beste Young Professional).

Meer over het werk van Albert Vliegenthart

Een trotse Albert Vliegenthart neemt de Groene Appel in ontvangst. Een trotse Albert Vliegenthart neemt de Groene Appel in ontvangst.

AlbertVliegenthart GroeneAppel NEVAP