Stem op de BovensteBeste Bermbeheerder

dinsdag 3 mei 2022

Dit voorjaar organiseren De Vlinderstichting en stichting Groenkeur voor de tweede keer de verkiezing van de BovensteBeste Bermbeheerder. Uit de tientallen kandidaten die door het publiek zijn genomineerd, heeft de jury de vier meest aansprekende geselecteerd. Iedereen kan tot 1 juni een stem uitbrengen.

BovensteBeste bermbeheerder 2022 (Bron: Nora Thierry). BovensteBeste bermbeheerder 2022 (Bron: Nora Thierry).

Op de vier kandidaten kan vanaf 1 mei gestemd worden via de website van De Vlinderstichting. De vier kanshebbers zijn (in willekeurige volgorde):

Frank Verhagen van de gemeente Eindhoven, Jaap Mekel van Mekelogisch beheer, Martijn de Greeff van gemeente Gemert-Bakel en Merlijn Hoftijzer van de gemeente Breda.

Tot 1 juni kunt u uw stem uitbrengen op uw favoriet. Ga daarvoor naar de stempagina op de site van De Vlinderstichting. Hier vindt u ook meer informatie over de vier kandidaten.

De Vlinderstichting en Stichting Groenkeur zetten graag bermbeheerders in het zonnetje die zich met succes inzetten voor ecologisch bermbeheer. Daarom wordt elke twee jaar de BovensteBeste Bermbeheerder gekozen.

2022 BBB2022 BovensteBesteBermbeheerder KarsVeling Natuurbericht