Landelijke dag 2024

Landelijke dag zaterdag 2 maart 2024

Op 2 maart 2024 was onze Landelijke Vlinderdag. bijna zevenhonderd vlinder- en libellenliefhebbers beleefden in de Junushoff in Wageningen voor een inspirerende, leerzame en gezellige dag. Zo'n honderdvijfitg mensen keken mee via de livestream op Youtube. Het thema van deze dag was Toekomst voor Natuur.

De presentaties die zijn gehouden zijn binnenkort op deze plek terug te zien.

Bekijk het programma

Terugblik landelijke dag 2023

Op zaterdag 4 maart was onze jaarlijkse Landelijke Dag. Dé ontmoetingsdag voor donateurs van De Vlinderstichting en iedereen die van vlinders (en libellen) houdt. Maar liefst 650 mensen waren naar Wageningen komen. Daar werden zij niet alleen getrakeerd op interessante presentaties en mooie films, maar ook op door de medewerkers gebakken taart. Jammer voor de ruim honderd mensen die online meekeken, dat zij die moesten missen. De burgemeester van Wageningen, Floor Vermeulen, en Arthur Mol, rector magnificus van Wageningen Universteit, waren gekomen om de jarige Vlinderstichting te feliciteren. En de winnaar van de gedichtenwedstrijd werd bekendgemaakt.

Bekijk de presentaties

Hieronder een foto-impressie van de dag.