Vrijwilligers voor De Vlinderstichting op Staatsbosbeheerfair

dinsdag 25 oktober 2011

Willem en Grietje van Hemmen zijn al jaren als vrijwilligers actief voor De Vlinderstichting. Daarom stonden ze met een informatiekraam op de Staatsbosbeheerfair rondom het Boomkroonpad.

De weersvoorspelling was in eerste instantie slecht, maar de organisatie besloot het evenement door te laten gaan. En het weer viel gelukkig mee!

Willem van Hemmen: 'Het publiek kwam gelukkig ook goed opzetten en er was een goede belangstelling voor onze kraam. Vooral ouders met kinderen hadden interesse, want veel kinderen hadden vlinders in de klas gehad en het heel leuk gevonden. Diegenen, die het nog niet wisten waren ook nieuwsgierig en de folders over het project waren we om drie uur al kwijt. Ook de verkoop van het andere materiaal liep goed.'

Het resultaat mocht er wezen, want behalve geinformeerde bezoekers leverde deze actie ook nog een mooi bedrag van De Vlinderstichting op. Willem en Grietje, bedankt!

Wilt u De Vlinderstichtng vertegenwoordigen op een markt bij u inde buurt? Dat kan! Neem contact met ons op en wij sturen de materialen naar u op.

KoolwitjesInDeKlas Staatsbosbeheer vrijwilligers