Een nieuwe website!

woensdag 21 juni 2017

We hebben er achter de schermen lang en hard aan gewerkt, en vandaag is hij er: onze nieuwe website!

De website heeft een frisse en moderne look gekregen en past zich automatisch aan op de schermgrootte van je apparaat, waardoor hij beter te bekijken is op tablets en smartphones.

Vlindernet en libellennet

Zowel vlindernet als libellennet verdwijnen als zelfstandige websites: beide zijn nu geïntegreerd in vlinderstichting.nl. U kunt ze vinden onder de kopjes 'Vlinders' en 'Libellen' in het hoofdmenu bovenaan de pagina.

Voorlopig blijven het vlinder- en rupsenzoeksysteem wel nog bestaan in het oude format, totdat deze ook zijn opgenomen in de nieuwe website later dit jaar. De zoeksystemen zijn te vinden onder 'Vlinders herkennen'.

Help mee

We hebben natuurlijk zelf grondig alles doorgetest, maar er kunnen altijd foutjes insluipen. Komt u iets tegen wat niet goed werkt? Laat het aan ons weten via het betreffende contactformulier of onze Facebook pagina.

Vlinderstichting website