Kleurkeurcursussen in tijden van corona: maatwerk mogelijk

woensdag 15 april 2020

Verschillende bedrijven en opdrachtgevers bereiden zich momenteel voor op ecologisch bermbeheer met Kleurkeur. Eén van de onderdelen van Kleurkeur is vakbekwaamheid

Daarvoor zijn er twee  cursussen beschikbaar: de cursus Kleurkeur – Basis (voor alle betrokkenen bij het bermbeheer) en Kleurkeur – Gevorderden (voor leidinggevenden, projectleiders, planners en ecologen). Beide cursussen worden gegeven door De Vlinderstichting.

Maatwerk

Vanwege de maatregelen die het kabinet heeft verordend in de strijd tegen het coronavirus, zijn fysieke cursusbijeenkomsten die tot 1 juni gepland waren, uitgesteld. Daarom maken we  maatwerk mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan een cursus per videoverbinding in overzichtelijke tijdsblokken. Ook is het mogelijk om een fysieke incompany cursus te reserveren. Neem contact op via e-mail om te informeren naar de mogelijkheden voor uw organisatie. Inmiddels gingen ruim 200 cursisten u al voor. Wij zijn u graag van dienst.

Alles over Kleurkeur

cursus Kleurkeur