Hoe denkt u over de bestrijding van de eikenprocessierups? Doe mee met de enquête!

donderdag 9 juli 2020

De Vlinderstichting heeft onderzoek gedaan naar de manier waarop gemeenten omgaan met de eikenprocessierups en de bestrijding daarvan. Wij zijn benieuwd hoe ú daarover denkt. Wilt u onze zes vragen hierover beantwoorden? Dit kost u 2-3 minuten tijd. Het helpt ons inzichtelijk te krijgen hoe er in Nederland over de eikenprocessierups gedacht wordt.

De afgelopen weken was er zoals elke jaar veel te doen over de eikenprocessierups. Ook De Vlinderstichting heeft zich diverse malen uitgesproken over manier waarop deze rups bestreden wordt; kijk maar naar onze nieuwsberichten.

28 mei: Wat kunnen we het beste doen?
20 mei: Oproep aan de minister om de regie te nemen
29 april: 195 gemeenten gebruiken schadelijke bestrijdingsmiddelen

Maar nu bent ú aan de beurt. Hoe denkt u over de bestrijding van de eikenprocessierups? Daar zijn wij heel benieuwd naar. Geef uw mening en vul onze enquête in.

Naar de enquête

U kunt meedoen t/m 26 juli 2020. In de laatste week van juli worden de restulaten bekendgemaakt.

bestrijdingsmiddelen Eikenprocessierups enquete