Vlindergedichtenbundel

Je zou een vlinder moeten zijn

In het kader van het jubileum van De Vlinderstichting is een Vlindergedichtenwedstrijd georganiseerd. De gedichten werden beoordeeld door een deskundige jury, bestaande uit schrijver en cabaretier Hans Dorrestijn en de Wageningse Stadsdichter Ellen van der Kolk.

De winnaar werd op 4 maart bekendgemaakt tijdens de Landelijke Vlinderdag in Wageningen. Het winnende gedicht van Joost Hontelez is opgenomen in de vlindergedichtenbundel die in juni is verschenen.

Het boekje is te koop in onze webwinkel. Prijs € 17,- (voor donateurs € 15,75) incl. verzendkosten.

Naar de winkel

40 jaar Vlinderstichting

De jubileumactiviteiten worden mede mogelijk gemaakt door een subsidie van het Jaap Zeelen Fonds en het Meester Prikkebeen Fonds, twee fondsen op naam van het Prins Bernhard Cultuurfonds.