LedEmmers_info

Beste geïnteresseerde in onze LedEmmer,

Graag brengen wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rond onze LedEmmer. Een aantal vrijwilligers (die lid zijn van een vlinderwerkgroep) hebben een LedEmmer getest, en daar kregen we enthousiaste reacties van terug. Met deze kennis word de LedEmmer ook aangeboden aan deelnemers van meetnet nachtvlinder.

Lees alle informatie over de LedEmmer

Bestellen - hoe werkt het?

Graag willen we u de mogelijkheid geven om mee te doen met ons Meetnet Nachtvlinders en de hiervoor benodigde LedEmmer aan te schaffen. Dat werkt zo:

• U maakt eerst een meetpunt voor nachtvlinders aan*;
  • Daarna wordt u doorgeleid naar het bestelformulier;
  • De kosten zijn €85,- inclusief verzendkosten. U ontvangt daarvoor een complete set inclusief energievoorziening, maar exclusief een (standaard) telefoonlader;
  • De LedEmmer wordt geproduceerd bij de sociale werkplaats Amfors. Naar verwachting duurt het ongeveer twee weken voordat u de bestelling in huis hebt. Om de bestelling af te ronden worden uw adresgegevens eenmalig doorgestuurd naar Amfors.

* Omdat we een beperkt aantal emmers beschikbaar hebben, willen we ze nadrukkelijk bestemmen voor mensen die ook echt van plan zijn mee te doen aan het Landelijk Meetnet Nachtvlinders in Nederland. Wilt u wel een LedEmmer maar niet meedoen met het meetnet? Wacht u dan nog even of stuur een mailtje naar meetnet@vlinderstichting.nl, dan zetten we u op een wachtlijst voor als er wel voldoende LedEmmers zijn.

LedEmmer bestellen

Meer weten?

Heeft u vragen? Dan kunt u altijd bij ons terecht via het mailadres meetnet@vlinderstichting.nl. Vermeld dan als onderwerp LedEmmer.

Met vriendelijke groet,

De Vlinderstichting