Januari | Overijssel

Datum: Zondag 22 januari
Tijdstip: 10:00 uur
Locatie: Wijkboerderij Schellerhoeve, Schellerpark 101, Zwolle
Leeftijd: Voor alle leeftijden, iedereen is welkom! Als natuurorganisatie vinden we het belangrijk om jong en oud te informeren over de natuur in ons land. Het belang van soortenbescherming, het belang van natuurherstel én wat men zelf hieraan kan bijdragen.

De eerste jubileumactiviteit zit er helaas al weer op. Gelukkig hebben we de beelden nog!

Vrijwilligers in het zonnetje | Overijssel

Gedurende ons jubileumjaar (2023) stellen we iedere maand één of meerdere tellers aan u voor. Deze maand zijn we in Overijssel geweest met onze eerste jubileumactiviteit, waar de Insecten- en Vlinderwerkgroep Zwolle e.o. een actieve kern heeft van 30-40 leden. Ze houden zich onder andere bezig met het tellen van de sleedoorpage-eitjes, maar ze doen nog meer voor De Vlinderstichting én voor Zwolle.

Tel zelf Sleedoornpage eitjes

In de maanden januari en februari worden op diverse plekken in Nederland sleedoornpage eitjes geteld. U bent van harte welkom om hierbij aan te sluiten.

Meer informatie en komende teldagen

Kijk voor overige activiteiten in onze agenda. Klik hier

Activiteiten

De jubileumactiviteiten worden mede mogelijk gemaakt door een subsidie van het Jaap Zeelenfonds en het Meester Prikkebeen Fonds, twee fondsen op naam van het Prins Bernhard Cultuurfonds.